El director de l’Escola, ponent al congrés internacional de màrqueting educatiu Eduketing. Dani Mauriz, director de l’Escola Montserrat de Sant Vicenç de Castellet, ha estat el primer ponent aquest matí d’Eduketing, el congrés internacional de màrqueting educatiu que s’està fent a Sevilla. La seva conferència, de to amè i molt clarificador, s’ha centrat en els 10 punts clau a tenir en compte a l’hora d’augmentar la captació d’alumnes en estudis de Formació Professional.
Conceptes com la comunicació, la implicació del claustre, una bona tasca comercial o la innovació pedagògica a les aules han estat protagonistes de la ponència. L’Escola Montserrat ha aconseguit, en els darrers 3 anys, augmentar un 30% el nombre d’alumnes inscrits al centre.
Mauriz va començar a assistir a Eduketing com a públic però la gran revolució pedadògica i en l’àmbit del màrqueting que està fent l’Escola els darrers cursos, l’han portat a ser ponent del congrés per segona vegada, al costat d’experts en coaching, màrqueting, divulgació científica, comunicació, innovació, etc.
Eduketing se celebra avui i demà al Palau d’Exposicions i congressos Fibe de Sevilla, amb l’objectiu d’aprofundir en la pràctica del màrqueting educatiu, desenvolupar noves estratègies de captació d’alumnes i identificar experts de noves disciplines.