Moltes de les professions que en l’actualitat es consideren “de futur” estan relacionades amb el canal digital. Ja sigui perquè pertanyen a empreses que tenen el seu hàbitat natural en ell o perquè sorgeixen en d’altres que han necessitat o necessiten digitalitzar-se per a créixer (o, directament, sobreviure).
El CFGS de Màrqueting i Publicitat impartit a l’Escola Montserrat des del curs 2016/17 inclou en el seu programa formatiu l’assignatura de Màrqueting Digital. Durant tot el curs, es dediquen tres hores setmanals en les quals els alumnes entren en contacte amb les diferents eines emprades per a desenvolupar estratègies de Màrqueting Digital i en practiquen el seu ús.
Com a novetat, aquest curs, posem en marxa aquest blog perquè els alumnes comptin amb un canal on aplicar d’una manera diferent els coneixements que han anat adquirint des del setembre del 2018.
Periòdicament, un dels membres del primer curs del grau publicarà una entrada abordant un tema relacionat amb alguns dels conceptes que hem vist i veurem durant aquest curs. Què signifiquen les sigles “SEO” i “SEM”; com fer una bona campanya de Mail Marketing; l’estat i desenvolupament de l’E-commerce; què és l’Inbound Marketing…
Si t’interessa el Màrqueting Digital i, fins i tot, estàs pensant en formar-te en la matèria, no ens perdis de vista!
Això tot just comença… i promet!
Clara Pariente
Professora de Màrqueting Digital a l’Escola Montserrat