“15 errors letals: la veritat incòmoda de l’estratègia comercial en un centre d’FP”. Aquest és el títol de la ponència que farà Dani Mauriz, director de l’Escola Montserrat de Sant Vicenç de Castellet, a Eduketing, el congrés de màrqueting educatiu de referència a l’estat espanyol. El congrés es farà els dies 16 i 17 de novembre a Madrid i arriba a la seva 13a edició reunint més d’una vintena de ponents per posar en valor les estratègies de màrqueting en l’àmbit educatiu.
La ponència de Mauriz va en sintonia amb una de les estratègies en què l’Escola Montserrat ha treballat més els darrers anys: donar a conèixer el centre, posicionar-lo i establir una xarxa de comunicació i informació potent tant amb l’alumnat o futur alumnat, com amb famílies, teixit empresarial i institucions.
En la seva intervenció, el director de l’Escola Montserrat repassarà 15 punts claus en l’estratègia de màrqueting d’un centre educatiu, quins errors cal evitar, i donarà consells i solucions pràctiques per evitar-los o corregir-los. La conferència repassarà temes com l’atenció personalitzada, la inserció laboral de l’alumnat, promocions per a la matriculació, la participació en certàmens, el lideratge o el compromís i la participació en la vida del municipi.
Mauriz serà ponent al costat de directors de centres, assessors, consultors, responsables de comunicació, màrqueting o qualitat, entre d’altres.
Segons el director de l’Escola Montserrat, “participar a Eduketing és un interessant intercanvi d’experiències i bons consells. I fer-ho com a ponent, és un honor i la responsabilitat de compartir allò que hem après al nostre centre i que fem bé, o cada dia millor”. I afegeix que “al final, el més important és treballar des de diferents vessants per donar la millor acollida, formació i acompanyament a l’alumnat, per dotar-lo de les capacitats i les eines que seran imprescindibles per al seu futur professional i, sovint, també personal”.