Una audiència de 700 persones va escoltar ahir a Madrid la ponència de Dani Mauriz, director de l’Escola Montserrat de Sant Vicenç de Castellet, sobre els principals errors en l’estratègia comercial d’un centre de Formació Professional. Va ser en el marc d’Eduketing, el congrés de referència a l’estat espanyol sobre màrqueting educatiu, al qual assisteix personal directiu de centres, responsables de comunicació i màrqueting, etc.
En la seva intervenció, Mauriz va repassar 15 punts claus en l’estratègia de màrqueting d’un centre educatiu, quins errors cal evitar, i va donar consells i solucions pràctiques per evitar-los o corregir-los. S’hi van tractar temes com l’atenció personalitzada, la inserció laboral de l’alumnat, promocions per a la matriculació, la participació en certàmens, el lideratge, etc.
Per al director de l’Escola Montserrat “cal aprendre dels errors que cometem per no tornar-los a cometre novament” i va destacar que “hem de posar l’alumne al centre de tot, per acompanyar-lo des que es posa en contacte amb nosaltres fins que troba feina. Acompanyar-lo amb coneixements però també de manera personal i emocional”.
Dani Mauriz assegura que “en l’educació d’avui, hem de passar del que explica el professor al que aprèn l’alumnat. És molt important la pedagogia invisible, o sigui que no només educa el professor, sinó també l’espai, l’aula, els recursos tecnològics …”