“Cada pètal compta”, aquest és el lema de la campanya que l’alumnat de 1r del cicle de Màrqueting i publicitat ha creat amb motiu del Dia mundial contra el càncer de mama. Han creat fotografies per conscienciar sobre aquesta malaltia, una llista col·laborativa de temes a Spotify i comercialitzen bossetes de llavors per recaptar fons.
Els estudiants de l’Escola Montserrat han treballat la campanya a partir del concepte de les flors perquè “desafien l’adversitat per créixer enèrgiques i desbordar bellesa. Com les persones afectades pel càncer de mama, que mostren una fortalesa interna i una resiliència innata per afrontar aquesta malaltia”, expliquen. Cada pètal de flor, protagonistes de la campanya, representa la resistència, la determinació i la perseverança que caracteritza les persones supervivents del càncer de mama.
L’alumnat va fer una sessió de fotografia creativa liderada per Natàlia Calviño, alumna i fotògrafa. Es va comptar amb la col·laboració de l’artista castellvilarenc Danny Gibert, que va cedir el seu estudi. També s’ha confeccionat una llista de reproducció col·laborativa a Spotify amb cançons que aporten vitalitat i optimisme. I s’han comercialitzat bossetes de llavors per recaptar fons per a l’Associació contra el càncer de Sant de Vicenç de Castellet. Els diners que s’obtinguin s’entregaran a l’acte programat per al dia 21 d’octubre.