Dani Mauriz, director de la nostra Escola, serà un dels ponents d’Eduketing, el V Congrés Internacional de Màrqueting Educatiu, que tindrà lloc a València el 19 i 20 de febrer. Mauriz hi participarà per explicar el cas pràctic del nostre centre, una escola petita però molt activa en l’organització de noves iniciatives adreçades als propis alumnes, en la col·laboració amb entitats i col·lectius ciutadans i empresarials del territori, i amb una elevada presència a les xarxes socials.
Eduketing va adreçat a professionals del sector educatiu que volen enfocar la seva estratègia a l’àmbit del màrqueting per posicionar el seu centre i difondre la seva oferta. Hi assisteixen, per exemple, personal directiu i professorats de centres educatius, agències de formació, professionals d’empreses de suport al sector, consultores, etc…
Mauriz va conèixer el congrés assistint-hi com a públic però la intensa tasca que es duu a terme a l’Escola Montserrat i la seva constant evolució i adaptació ha propiciat que els organitzadors li hagin proposat ser-ne ponent, al costat d’altres directius de diversos centres i grups empresarials de l’àmbit de la docència, consultors, associacions educatives i professionals de la comunicació i el màrqueting.
La ponència del director de l’Escola Montserrat estarà basada en l’experiència real del centre, que, amb l’objectiu de captar nous alumnes, va començar a assistir als congressos de màrqueting educatiu fins a aconseguir una transformació no només de l’escola, sinó també dels professors, de l’equip directiu i fins i tot de l’alumnat. Mauriz és diplomat en Ciències Empresarials. Seguint la tradició familiar va començar la seva carrera professional exercint de professor a l’Escola fa 20 anys. Des de l’any 2000 compagina la docència amb la direcció del centre.
Durant el congrés es tractaran temes com la captació d’alumnes, el màrqueting low cost, processos comercials efectius, la felicitat a l’aula com a base de la fidelització, etc.